Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Periodicidade
Current
Archives
Submissions
Editorial Policies
Open Access Policy
Publication Ethics and Publication Malpractice Statement
Declaração de direitos autorais
Notícias
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 18 No. 31 (2025): Revista Práxis
Vol. 18 No. 31 (2025): Revista Práxis
DOI:
https://doi.org/10.47385/praxis18.31
Published:
2025-06-03
Artigos
Relato de prática com experimentos de baixo custo: Construindo uma educação ambiental crítica na Educação de Jovens e Adultos
Michelli Marcos De Oliveira, Giovano Candiani, Eliane de Souza Cruz
pdf (Português (Brasil))
Adoption of Photographed Botanical Plates as an educational alternative to Physical Herbarium Specimens.
João Vinicius Domingos dos Reis, Mayra Kaylane Silva, Maria Eduarda de Souza Oliveira, José Leandro Ferreira, Joyce Ellen da Silva Santos, Dacio Rocha Brito
PDF (Português (Brasil))
Knowledge of primary school teachers in public schools about first aid
Geraldo Lucas Alves Monte, Bruno Victor Barros Cabral, Natália de Sousa Araújo, Kairo Cardoso da Frota, Lúcia de Fátima ´da Silva
PDF (Português (Brasil))
Uma Revisão Sistemática de literatura sobre o Júri Simulado no ensino de ciências
Wagner José dos Santos, Elton Casado Fireman
PDF (Português (Brasil))
PROBLEM-BASED LEARNING IN BASIC EDUCATION: APPLICATION IN SCIENCE FAIRS
aplicação em Feiras de Ciências
Claudia Lais Alves, Giovanna Magalhães, Jady Carvalho, Mariana Carino, Thais Chaves, Carolina Tavares
PDF (Português (Brasil))
Objeto de Aprendizagem para apoio e orientação à cirurgiões-dentistas na temática atividade odontológica e normas sanitárias
Daniela Mara Zaparoli Naciben Pires, Guilherme Machado Luiz, Luiz Eduardo Naciben Pires, Edilson Carlos Caritá
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Indexadores
Indexadores
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue