Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Periodicidade
Current
Archives
Submissions
Editorial Policies
Open Access Policy
Publication Ethics and Publication Malpractice Statement
Declaração de direitos autorais
Notícias
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 30 (2024): Revista Práxis
Vol. 16 No. 30 (2024): Revista Práxis
DOI:
https://doi.org/10.47385/praxis16.29
Published:
2024-02-21
Artigos
Ensino e aprendizagem de uma criança com Transtorno do Espectro Autista: concepções de uma mãe em tempos de pandemia
Eliziane de Fátima Alvaristo, Elsa Midori Shimazaki, Lucia Virginia Mamcasz Viginheski, Jamile Santinello
PDF (Português (Brasil))
O impacto da pandemia na educação superior
Um estudo da percepção dos alunos de uma universidade pública sobre o ensino remoto
André Ferreira, Camila de Araujo Lopes Aquino, Sandy Mathias Costa Medeiros, Márcio Moutinho Abdalla
PDF (Português (Brasil))
A usabilidade do Dispositivo Adaptador de Luvas de Procedimento
Carlos Marcelo Balbino, Zenith Rosa Silvino
PDF (Português (Brasil))
Viagem Educacional: Uma Estratégia de Aprendizagem
Roseli Ferreira da Silva, Ana Clara Lopes Costa, Flávio Adriano Borges, José Maurício de Oliveira, Juliana Delalibera Mendes, Márcia Niituma Ogata
PDF (Português (Brasil))
THE FORMATION OF PUBLIC MANAGERS IN THE OPEN UNIVERSITY SYSTEM OF BRAZIL - A DECADE OF PNAP
Fernando Barcellos Razuck, LUIZ Alberto Rocha de Lira, TATIANE MICHELON, carlos Cezar Modernel Lenuzza
PDF (Português (Brasil))
Communication between health professionals and the Kaingang indigenous population: booklet as a facilitating instrument
Aline Martinelli Piccinini, Alessandra Paula Watte, Ângela Barichello, Clarisse Fortes, Junir Antônio Lutinski, Lucimare Ferraz, Maria Assunta Busato, Vanessa da Silva Corralo, Walter Antônio Roman Junior
SOILS AT SCHOOL: AN ALTERNATIVE APPROACH TO ENVIRONMENTAL EDUCATION IN ELEMENTARY EDUCATION I
Francyane Araújo Silva, Anne Carolline Maia Linhares , Roseilton Fernandes dos Santos , Bruno de Oliveira Dias , Witória de Oliveira Araujo, Milton César Costa Campos
PDF (Português (Brasil))
Possibilidades e desafios do ensino em obstetrícia na perspectiva dos pós-graduandos em Enfermagem
Danielle Belmira Ferraz Figueiredo Torres, Liniker Scolfild Rodrigues da Silva, Waldemar das Neves Junior, Mércia Lamenha Medeiros
PDF (Português (Brasil))
Science Teaching: STEAM approach combined with Active Methodologies in the learning process of Basic Education students
Dayane Felix de Souza, Geison Jader Mello
PDF (Português (Brasil))
Diversidade vegetal em quintais de estudantes e a contextualização de conteúdos nas aulas de Ciências, Rondonópolis, Mato Grosso, Brasil
Kelly Costa de Alcantara, Suzana Ursi, Marco Antonio Bastos Gomes , Ieda Maria Bortolotto, Rafael Arruda
PDF (Português (Brasil))
Doenças Transmitidas por Alimentos: processo investigativo dos surtos
Hosana Lima Siqueira de Souza, Lucrécia Helena Loureiro, Flávio Vaz Machado, Ilda Cecília Moreira da Silva
PDF (Português (Brasil))
The Music as a tool for socialization and promotion of scientific literacy
an experience with adolescents deprived of freedom
Miceia de Paula Rodrigues, Natanael Charles da Silva, Magnólia Fernandes Florêncio de Araújo
PDF (Português (Brasil))
Ansiedade e Educação
uma revisão bibliográfica das contribuições e lacunas da abordagem nos últimos dez anos
ZENAIDE DE FÁTIMA DANTE CORREIA ROCHA, Julia Maria Miranda Ofner
PDF (Português (Brasil))
Participação política na Universidade
ação de docentes de um curso de enfermagem
Caroline Lemos Martins, Sônia Maria Schio, Adrize Rutz Porto, Iria Ramos Oliveira, Michelle Barboza Jacondino, Maira Buss Thofehrn
PDF (Português (Brasil))
BREAST FEEDING POLICY IN BRAZIL: AN INTEGRATIVE REVIEW
Eliesia de Figueredo Paiva, Ana Paula Cunha Pereira, Júlio César Soares Aragão
PDF (Português (Brasil))
MOTIVATION AND PERCEPTION OF LEARNING OF 3RD GRADE HIGH SCHOOL STUDENTS AFTER APPROACHING THE CONTENT OF SEXUALLY TRANSMITTED INFECTIONS USING THE METHODS OF DIALOGUED LECTURE AND PEER INSTRUCTION
ANTONIA SANTOS DA SILVA, TATIANE ARAUJO AQUINO, MARIANNA CARRIJO ALVES MADUREIRA VALENTIN, JOSÉ EDUARDO BARONEZA
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Indexadores
Indexadores
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Current Issue